Aktualności

Nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Białobrzegi

Dodano: 09-11-2018

WÓJT

GMINY BIAŁOBRZEGI

37-114 BIAŁOBRZEGI 4

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

w Urzędzie Gminy Białobrzegi

1/8 etatu Z-ca Kierownika USC,

7/8 etatu stanowisko ds. administracyjnych i ochrony informacji

 

  1. Wymagania niezbędne:
    • wykształcenie wyższe magisterskie – studia prawnicze lub administracyjne lub podyplomowe studia administracyjne;
    • obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
    • kandydat nie powinien być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    • posiadanie łącznie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
  2. Wymagania dodatkowe:
    • biegła znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).
    • mile widziana znajomość obsługi systemów dziedzinowych z zakresu USC, ewidencji ludności i wydawania dowodów osobistych.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

     W ramach obowiązków Zastępcy Kierownika USC - 1/8 etatu:

  • realizacja przepisów ustawy prawo o aktach stanu cywilnego,
  • prowadzenie ksiąg stanu cywilnego oraz sporządzanie aktów urodzenia, małżeństwa i zgonu,
  • wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń,
  • realizacja przepisów ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
  • prowadzenie postępowań w zakresie wydawania dowodów osobistych
  • prowadzenie rejestru wyborców

W ramach samodzielnego stanowiska pracy ds. administracyjnych i ochrony informacji 7/8 etatu:

  • prowadzenie archiwum gminnego,
  • zaopatrzenie urzędu w materiały biurowe i eksploatacyjne do urządzeń biurowych, oraz inne materiały niezbędne do bieżącego funkcjonowania urzędu,
  • zaopatrywanie Urzędu w pieczecie urzędowe oraz prowadzenie ich rejestru.
  • realizacja zadań związanych z kontrolą zarządczą w Urzędzie Gminy,
  • ochrona informacji niejawnych w tym pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
  • realizacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych w tym pełnienie obowiązków Inspektora Ochrony Danych,
  • koordynacja spraw związanych z funkcjonowaniem BIP Urzędu Gminy.
  1. Wymagane dokumenty:
    • życiorys (CV)
    • list motywacyjny
    • kserokopia dyplomu studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń
      o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
    • kwestionariusz osobowy,
    • kserokopie świadectw pracy,
    • oświadczenie o stanie zdrowia
    • oświadczenie o niekaralności,
    • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
      z pełni praw publicznych.
    • inne dodatkowe dokumenty np. referencje.
  2. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • miejsce pracy - Urząd Gminy Białobrzegi I piętro, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych jedynie w platformę pozwalającą dostać się na parter budynku.
  • umowa na czas nieokreślony
  • wymiar czasu pracy - pełen etat
  • obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy
  • wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu
  • warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
  1. Informacje dodatkowe :
    • Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności
      z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
    • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Białobrzegi pok. nr 7, lub pocztą na adres Urzędu Gminy Białobrzegi 37-114 Białobrzegi 4
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko” w terminie do dnia 19.11.2018 r. do godz. 15.oo.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1).

 

Pliki do pobrania

Kalendarz

Marzec [2024]

Kalendarz z wydarzeniami
Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek
01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Informacje

Dzisiaj jest: Czwartek, 28 Marca 2024
Godzina: 01:49:58
Imieniny: Anieli, Kasrota i Soni

Newsletter