Aktualności

Ogłoszenie o zatrudnieniu

Dodano: 19-09-2017

Wójt Gminy Białobrzegi

zatrudni na zastępstwo osobę na stanowisko

ds. Gospodarki komunalnej i działalności gospodarczej w Urzędzie Gminy Białobrzegi.
 

I.           Miejsce wykonywania pracy - Urząd Gminy Białobrzegi, 37-114 Białobrzegi 4, wymiar czasu pracy – pełen etat, umowa o pracę na okres usprawiedliwionej nieobecności osoby zatrudnionej na w/w stanowisku.

II. Wymagania niezbędne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku:
Kandydatem może być osoba, która:

  1. ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  2. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. posiada:

-   dyplom ukończenia wyższych studiów ekonomicznych, administracyjnych lub prawniczych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra,

-   dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie ekonomii, administracji lub prawa.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:

  1. opracowanie projektów uchwał Rady Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,
  2. objęcie wszystkich właścicieli nieruchomości na terenie gminy systemem gospodarowania odpadami komunalnymi i prowadzenie ewidencji w tym zakresie,
  3. przyjmowanie deklaracji dotyczących gospodarki odpadami od mieszkańców i ich weryfikacja,
  4. nadzór nad gospodarowaniem odpadami komunalnymi oraz selektywną zbiórką odpadów komunalnych,
  5. prowadzenie ewidencji analitycznej, finansowo – księgowej opłat związanych z gospodarką odpadami, a w szczególności:

-   dokonywanie naliczania opłat,

-   przygotowanie decyzji dotyczących opłat,

-   windykacja należnych opłat,

-   wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych dla niezapłaconych opłat,

-   prowadzenie spraw związanych z umorzeniami zaległych opłat zaniechaniem poboru opłat, przesunięciem bądź odroczeniem terminu płatności opłat i innych spraw z zakresu opłat,

-   sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych w zakresie opłat,

-   przygotowywanie materiałów do opracowania projektu budżetu i uchwały budżetowej w zakresie gospodarki odpadami,

-   prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i spraw z nim związanych.

6. w zakresie działalności gospodarczej:

-   prowadzenie spraw należących do Gminy związanych z CEiDG,

-   wykonywanie funkcji kontrolnych wynikających z Ustawy prawo o swobodzie działalności gospodarczej.

7. prowadzenie ewidencji pól biwakowych oraz obiektów niebędących obiektami hotelarskimi.

8. realizacja zadań zleconych Gminie dot. czynności związanych z prowadzeniem Krajowego Rejestru Sądowego.

9. wydawanie zezwoleń na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży i poza miejscem sprzedaży w tym:

-   prowadzenie rejestru wydanych zezwoleń na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych,

-   przyjmowanie pisemnych oświadczeń o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży,

-   naliczanie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przed wydaniem zezwolenia,

-   przyjmowanie wniosków i wydawanie zezwoleń na wyprzedaż posiadanych zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych w przypadku wygaśnięcia zezwolenia i naliczanie opłaty za korzystanie z zezwolenia.

10.  prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, oraz wykorzystaniem środków finansowych w ramach Gminnego Programu Rozwiazywania Problemów Alkoholowych.

11.  ustalanie opłat za korzystanie przez operatora i przewoźnika z przystanków komunikacyjnych oraz określenie przystanków komunikacyjnych i warunków i zasad korzystania z przystanków i egzekwowania tych opłat.

12.  prowadzenie spraw związanych z organizacją transportu publicznego na terenie gminy i poza jej obszarem.

13.  uzgadnianie czasu pracy placówek handlowych i usługowych, oraz aptek.

14.  wydawanie zezwoleń na organizację imprez masowych i  zgromadzeń.

IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

-   CV,

-   list motywacyjny,

-   kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

-   kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,

-   oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

-   oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

-   oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

V. Informacje dodatkowe:

Mile widziane doświadczenie w zakresie pracy w administracji.

VI. Sposób i termin składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na zastępstwo” lub przesłać listem, w terminie do 22.09.2017 roku do godz. 12.oo na adres Urzędu Gminy Białobrzegi 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem jak wyżej.

Postępowanie o zatrudnienie jest prowadzone na podstawie art. 12 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.

Urząd skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami.

Kalendarz

Marzec [2024]

Kalendarz z wydarzeniami
Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek
01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Informacje

Dzisiaj jest: Piątek, 29 Marca 2024
Godzina: 03:51:46
Imieniny: Marka, Wiktoryny i Zenona

Newsletter