Aktualności
Ogłoszenie o zatrudnieniu
Wójt Gminy Białobrzegi
zatrudni na zastępstwo osobę na stanowisko
ds. Gospodarki komunalnej i działalności gospodarczej w Urzędzie Gminy Białobrzegi.
I. Miejsce wykonywania pracy - Urząd Gminy Białobrzegi, 37-114 Białobrzegi 4, wymiar czasu pracy – pełen etat, umowa o pracę na okres usprawiedliwionej nieobecności osoby zatrudnionej na w/w stanowisku.
II. Wymagania niezbędne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku:
Kandydatem może być osoba, która:
- ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiada:
- dyplom ukończenia wyższych studiów ekonomicznych, administracyjnych lub prawniczych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra,
- dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie ekonomii, administracji lub prawa.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- opracowanie projektów uchwał Rady Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,
- objęcie wszystkich właścicieli nieruchomości na terenie gminy systemem gospodarowania odpadami komunalnymi i prowadzenie ewidencji w tym zakresie,
- przyjmowanie deklaracji dotyczących gospodarki odpadami od mieszkańców i ich weryfikacja,
- nadzór nad gospodarowaniem odpadami komunalnymi oraz selektywną zbiórką odpadów komunalnych,
- prowadzenie ewidencji analitycznej, finansowo – księgowej opłat związanych z gospodarką odpadami, a w szczególności:
- dokonywanie naliczania opłat,
- przygotowanie decyzji dotyczących opłat,
- windykacja należnych opłat,
- wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych dla niezapłaconych opłat,
- prowadzenie spraw związanych z umorzeniami zaległych opłat zaniechaniem poboru opłat, przesunięciem bądź odroczeniem terminu płatności opłat i innych spraw z zakresu opłat,
- sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych w zakresie opłat,
- przygotowywanie materiałów do opracowania projektu budżetu i uchwały budżetowej w zakresie gospodarki odpadami,
- prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i spraw z nim związanych.
6. w zakresie działalności gospodarczej:
- prowadzenie spraw należących do Gminy związanych z CEiDG,
- wykonywanie funkcji kontrolnych wynikających z Ustawy prawo o swobodzie działalności gospodarczej.
7. prowadzenie ewidencji pól biwakowych oraz obiektów niebędących obiektami hotelarskimi.
8. realizacja zadań zleconych Gminie dot. czynności związanych z prowadzeniem Krajowego Rejestru Sądowego.
9. wydawanie zezwoleń na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży i poza miejscem sprzedaży w tym:
- prowadzenie rejestru wydanych zezwoleń na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych,
- przyjmowanie pisemnych oświadczeń o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży,
- naliczanie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przed wydaniem zezwolenia,
- przyjmowanie wniosków i wydawanie zezwoleń na wyprzedaż posiadanych zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych w przypadku wygaśnięcia zezwolenia i naliczanie opłaty za korzystanie z zezwolenia.
10. prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, oraz wykorzystaniem środków finansowych w ramach Gminnego Programu Rozwiazywania Problemów Alkoholowych.
11. ustalanie opłat za korzystanie przez operatora i przewoźnika z przystanków komunikacyjnych oraz określenie przystanków komunikacyjnych i warunków i zasad korzystania z przystanków i egzekwowania tych opłat.
12. prowadzenie spraw związanych z organizacją transportu publicznego na terenie gminy i poza jej obszarem.
13. uzgadnianie czasu pracy placówek handlowych i usługowych, oraz aptek.
14. wydawanie zezwoleń na organizację imprez masowych i zgromadzeń.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
V. Informacje dodatkowe:
Mile widziane doświadczenie w zakresie pracy w administracji.
VI. Sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na zastępstwo” lub przesłać listem, w terminie do 22.09.2017 roku do godz. 12.oo na adres Urzędu Gminy Białobrzegi 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem jak wyżej.
Postępowanie o zatrudnienie jest prowadzone na podstawie art. 12 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Urząd skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami.
Kalendarz
Marzec [2024]
Poniedziałek | Poniedziałek | Poniedziałek | Poniedziałek | Poniedziałek | Poniedziałek | Poniedziałek |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | 02 | 03 | ||||
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |