Aktualności
EBOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta
Zakład Gospodarki Komunalnej informuję, że Istnieje możliwość korzystania z EBOK – czyli Internetowe Biuro Obsługi Klienta.
1.Co to jest EBOK ?
EBOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z naszym Zakładem. Rozwiązanie to umożliwia m.in.:
• w prosty i wygodny sposób kontrolowania należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków (data wystawienia faktury i termin płatności, historia rachunków, aktualny stan konta);
• podanie stanu wodomierza i sprawdzenie odczytów;
• aktywację usługi e-FAKTURA;
• wysyłanie korespondencji np.: zgłoszenia awarii, wymiany wodomierza,
2. Jak założyć konto w e-BOK?
1. Wejdź na stronę internetową: https://ebok.zgkb.pl
2.Kliknij przycisk .
3.Podaj w formularzu zgłoszeniowym kod odbiorcy, nr ostatniej faktury oraz adres email.
Zapoznać się z regulaminem i zaznaczyć „ Akceptuje regulamin „
A następnie
Na podany w formularzu email przyjdzie email : E-mail weryfikacyjny systemu QWeb, O treści :
„Aktywacja
Użytkownik 00000 (email wskazany w formularzu) dokonał rejestracji
Aby go aktywować kliknij tutaj.”
Należy kliknąć w link ,
Przychodzi drugi email : E-mail systemu QWeb, O treści :
„Twoje konto na portalu QWeb zostało aktywowane.
Zapraszamy!”
Należy kliknąć i podać kod odbiorcy oraz hasło.
Kalendarz
Maj [2025]
Poniedziałek | Poniedziałek | Poniedziałek | Poniedziałek | Poniedziałek | Poniedziałek | Poniedziałek |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | 02 | 03 | 04 | |||
05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |